Når det gjelder Canada Goose, hvis du fortsatt tror at det bare ville selge dunjakke, er det utdatert. 14. august opplyste dette et 60-års merke at den offisielle tilgangen til genserefeltet. Fra høsten og vinteren i år kommer varemerket på hyllene til 15 menn og kvinner med gensere.
Med Canada Goose dunjakke stresset av kvaliteten på fjærene for å oppnå en sterk varm effekt, som den kanadiske goose genser kategorien også stresset kvaliteten på materialet. Ifølge merkevaren i medieerklæringen vil alle sine strikkede produkter bruke Merinoull, og disse ullene brukt 36 måneder for å finne testen ble valgt. Samtidig introduserte merkevaren også spesielt produksjonen av denne genserteknologien. Alle strikkevarer hevder å referere til det infrarøde termiske spektret for å organisere vevet for å hjelpe klærne oppnå maksimal varm ytelse og bedre komfort. Canada Goose tok også en spesiell reklamefilm, filmen fremhever den nye genseren av produksjonsprosessen. På 1980-tallet laget Jean-Paul Gaultier ullgenser italiensk hårfirma Fuzzi-eier Anna Maria og kvalitetssjef Lee Turlington har dukket opp. I reklamene vises i italiensk ullfirma sjef Anna Mari.
"Vi har utforsket langs stien, det neste logiske trekket er det vi skal begynne." Canada Goose CMO Poriadjian-Asch forklarer hvorfor selskapene er høyt profilerte for å utvide produktlinjen, kunden har glede seg til i lang tid tid for denne kategorien. "Ønsker å vite hvor høye kunders forventninger, kan du referere til Canada Goose hovedrenner Moncler markedsresultat.
I 2016, når utførelsen av global luksusvare ytelse ikke er tilfredsstillende, overgikk Monclers salg offisielt en milliard amerikanske dollar, og fortsatt opprettholdt nesten 7% vekst. Takket være sin multi-kategori, multi-branch merkevare strategi - for å fjerne down jacket, er invitert Giambattista Valli design Moncler Gamme Rouge selv lansert en tynn kjole produkter, og hevdet å være avansert tilpasset mote; og Thom Browne er ansvarlig for Moncler Gamme Bleu også. Det vil være skjorter, casual dresser, windbreaker valgfritt, og det er dette mote-sub-merket med mange nye forretningsmuligheter. Ser tilbake i løpet av de siste 60 årene, finner Canada Goose's Discovery Path at 2016, har merket vært dedikert til dunjakken, dunjakke en klasse med utendørs jakkeprodukter. Frem til tidligere i år begynte merkevarens produktlinje å bli rik. Før utgivelsen av strikkede produkter, Canada Goose våren 2017, har vært på en tynn jakke og genser. Men disse produktene fordi det er en jakke, så folk føler og merkevaren før forskjellen er ikke stor.
Faktisk, fra begynnelsen av noteringen, forsøkte Canada Goose å finne et vekstpunkt. Utvid produktlinjen er en del av midlene. På den annen side utvider merket også aktivt salgskanaler. I 2016 åpnet merkevaren først to globale flaggskip i New York og Toronto. Og ifølge planen, senere i år, vil det åpne i London og Chicago. Og i 2018, Boston, Calgary og Tokyo butikker vil også bli åpnet. Når det gjelder den elektroniske kanalen, er Canada Goose mer radikal.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar