Tradisjonelt har utendørs merker alltid produsert produkter med vekt på effektiviteten i bekjempelse av elementer, derved tekniske forhold og funksjonell design. Mote trender de siste fem årene har tvunget de hellige monstrene i miljøet til å forny seg . Spesielt står overfor en flom av nybegynnere i et voksende marked, hvor etterspørselen etter produkter i moderne stil som ekte har økt fra menn som ønsker å kle seg tett til å nærme seg naturen mens de forblir på stenslagene sine byen. I den nye, som i den gamle, er her en liste over de store aktørene i utendørs:
Cadana Goose
Opprinnelse: Canada
Grunnlagt: 1957
Nettsted: http://www.outdoorparka2u.com
Canada Goose parka er den ultimate beskyttelsen mot kulde som er opprettet i kulde. Produkter laget med de beste dynene i verden og på en etisk måte. Canada Goose, Canada Goose har et utmerket rykte for alle mennesker utsatt for ekstreme forhold (inkludert den parisiske t-banen). Visste du det? I utgangspunktet var merket Metro Sportswear da det ble grunnlagt i 1957 og ble ikke omdøpt til 1990. Flere detaljer i vår artikkel Canada Goose: fra Toronto til Paris-t-banen.
Grunnlagt: 1957
Nettsted: http://www.outdoorparka2u.com
Canada Goose parka er den ultimate beskyttelsen mot kulde som er opprettet i kulde. Produkter laget med de beste dynene i verden og på en etisk måte. Canada Goose, Canada Goose har et utmerket rykte for alle mennesker utsatt for ekstreme forhold (inkludert den parisiske t-banen). Visste du det? I utgangspunktet var merket Metro Sportswear da det ble grunnlagt i 1957 og ble ikke omdøpt til 1990. Flere detaljer i vår artikkel Canada Goose: fra Toronto til Paris-t-banen.
Eagle
Opprinnelse: Frankrike
Opprettet: 1853
Nettsted: http://www.aigle.com
Aigle ble opprettet på initiativ av en amerikansk bor i Frankrike, Hiram Hutchinson, som etter å ha kjøpt gummi vulkaniseringspatentet til Charles Goodyear, lanserte sitt merke. Svært snart blir de berømte vanntette gummistøvler født, og suksessen til merkevaren forsinker ikke. I 1857 kom 14.000 produkter allerede ut av sine franske verksteder. Til tross for perioder med depresjon feiret Aigle sitt 150-årsjubileum i 2013. Samlingene har alltid vært orientert mot byen med det primære målet å bekjempe elementene. Dens produkter har et solid rykte med hensyn til pålitelighet, spesielt med hensyn til parkas og legendariske støvler. I dag er Aigles støvlene fremdeles laget i Frankrike av de 200 "gummimastrene" som brukes av merkevaren.
Opprettet: 1853
Nettsted: http://www.aigle.com
Aigle ble opprettet på initiativ av en amerikansk bor i Frankrike, Hiram Hutchinson, som etter å ha kjøpt gummi vulkaniseringspatentet til Charles Goodyear, lanserte sitt merke. Svært snart blir de berømte vanntette gummistøvler født, og suksessen til merkevaren forsinker ikke. I 1857 kom 14.000 produkter allerede ut av sine franske verksteder. Til tross for perioder med depresjon feiret Aigle sitt 150-årsjubileum i 2013. Samlingene har alltid vært orientert mot byen med det primære målet å bekjempe elementene. Dens produkter har et solid rykte med hensyn til pålitelighet, spesielt med hensyn til parkas og legendariske støvler. I dag er Aigles støvlene fremdeles laget i Frankrike av de 200 "gummimastrene" som brukes av merkevaren.
Aether
Opprinnelse: USA
Opprettelse: 2009
Nettsted: http://www.aetherapparel.com
Aether Apparel, som ble grunnlagt av to Los Angeles-baserte filmprodusenter i konvertering, er en sportsklær linje spesielt utviklet for "utendørs entusiaster som søker funksjonen til utendørs klær uten å ofre moderne estetikk." 25-50 år gammel fysisk aktiv og ivrig etter å ha et pålitelig produkt, ser Aether seg også på sitt showcase med et minimalistisk nettsted i bildet av sine produkter, en logo som representerer fjellet omgitt av skyer og navnet kalles poetisk (anglosaxonne) himmelen.
Opprettelse: 2009
Nettsted: http://www.aetherapparel.com
Aether Apparel, som ble grunnlagt av to Los Angeles-baserte filmprodusenter i konvertering, er en sportsklær linje spesielt utviklet for "utendørs entusiaster som søker funksjonen til utendørs klær uten å ofre moderne estetikk." 25-50 år gammel fysisk aktiv og ivrig etter å ha et pålitelig produkt, ser Aether seg også på sitt showcase med et minimalistisk nettsted i bildet av sine produkter, en logo som representerer fjellet omgitt av skyer og navnet kalles poetisk (anglosaxonne) himmelen.
Hunter
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar