søndag 3. desember 2017

Jeg testet Canada Goose Parka, Bra eller ikke?

For øyeblikket er det et merke som polariserer mye.
Som adulated som hatet, må du ha sett det overalt, mye til forferdelsen av sine mange kritikere, som tror at i Frankrike er Canada Goose den nye Moncler.

Herre på den andre siden av gjerdet, mange fans som, for verden, ikke tilbringe en vinter uten deres klær Canada Goose (og jeg tror en del nylig).
Viktig: Jeg bor i Montreal siden slutten av august, så jeg gjennomført min Canada Goose i ulike forhold (nesten 20 ° med vind opp til 8 ° da jeg returnerte tre uker i Frankrike), jeg tenk derfor å ha en ganske klar og bred titt på kvaliteten på produktet.

Så, som en elsker av herremote, vakre stoffer og vakre beslag: hva tenker jeg på en stor parka?
Men før jeg kommer tilbake til deg, vil jeg gjerne bo litt på Canada Goose-merket, som er veldig tvetydig.

Hater det eller elske det - 50 Cents feat. Spillet
Helt ærlig, Quebeckers har samme merkevarebilde av Canada Goose som franskmann og de monogramte posene med et flott luksusmerke, nemlig:
"Det er dyrt for hva det er",
"det er en ting for velstående utlendinger",
"Det er dumt å bruke så mye mens du kan finne like mye for mindre"
"det er ubrukelig"
"Det er super shot" (en fransk som kjøpte en Canada Goose i Montreal, det er litt som en kinesisk som kjøper bagasjen Vuitton Champs).
Likevel er alt ikke sant: langt fra det.

Spørsmålet om franske folk som kommer til Montreal og kjøper en Canada Goose jakke
Faktisk, når vi ser hvor mange franske iført en svart Chilliwack (minst vellykkede modellen av CG etter min mening), er det unektelig at det er en kjepphest bak, ofte referert kynisk sauer Panurge.
En av de bestselgende modellene. Det dekker ikke baken, gjør deg til en stor mage, men det er den billigste og dessverre den mest solgte. Hva vil du ha.

Likevel, det ville være å glemme flere ting:
en CG videresender veldig god mulighet til å gå tilbake til Frankrike, i motsetning til en av North Face (jeg kommer tilbake senere på dette merket). Den mister svært liten verdi mellom den kanadiske prisen og prisen i anledning i euro.
Euro / canadiske dollar er fordelaktig for oss, det er litt som å komme til et land, og du skjønner at Hermes er 40% billigere!
og til slutt har CG et veldig sterkt merkevarebilde, det er en merkevare som gjør at folk drømmer. Dette er noe jeg respekterer fordi du ikke kan forestille deg vanskeligheten for et merke for å bygge en sammenhengende og innflytende fantasi.

Jeg synes det er uheldig at Quebecers rakke ned en kanadisk merket også eksemplarisk i sin gjennomføringsstrategi, på den måten det opprettholder et sterkt forhold til sine kunder, sin visjon av klær mot kulde, eller dynamikk. Men dette er en annen historie.

Spørsmålet om pris.
Ah ... prisen. Det er det som kritikerne av Canada Goose er stolte av. For de flere haters (og tro meg det er), er vi en "duke" når du kjøper en Canada Goose fordi:

vi betaler bare merket,
det er for dyrt for hva det er.
Faktisk ville alt gå for det beste i det beste av verdener hvis Canada Goose ikke var så dyrt, fordi selv de mest haters er enstemmige på kvaliteten på delene.
Bortsett fra at ... Canada Goose er ikke dyrt. Ja, perfekt.
Når det gjelder kvaliteten på produktet, får du mye for pengene dine. Jeg så, og ærlig talt, kan du ikke finne både billigere (merk mine kriterier ikke koker ned til "det bare tar det for å holde meg varm," Jeg vil komme litt senere).

Jeg hører ofte om andre kjente alternative merkevarer, som overrasker meg hver gang. For hvis det er mange overskudd av pris, er det her. Ærlig, betal nesten 450 dollar for en 100% syntetisk parka (pels og nede) laget i Kina, for slaget, det er veldig dyrt for hva det er.
Og så er det et kriterium som aldri blir tatt i betraktning av detektorer: kuttet.

For det er klart at du nesten ikke vil finne parkas og kutte som noen modeller av CG. Jeg har sagt noen modeller, fordi det er noen som gjør at du ser ut som et mobil kjøleskap:
Model Snow Mantra, 1200 kanadiske dollar. Det er den hotteste modellen, garantert opp til -60 °. Den brukes av gruvearbeidere i Alaska eller de som jobber i olje i frosne hjørner. Det er enda en stropp på skulderen for å redde deg i en nødsituasjon. Du ser ikke ut som noe med disse tingene på ryggen, men i det minste holder du deg i live.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar